Ett BarRnSliGt Bra Erbjudande!

Håll i Hatten för...

Under hela maj månad ger jag er 15% rabatt på alla beställningar av Personliga Barntavlor!



Jag målar en Unik och Personlig Barntavla till ditt barn,
barnbarn, syskonbarn, som doppresent mm, helt efter dina önskemål!

Jag gör en unik tavla till ditt unika lilla knyte där all information om barnets första tid i livet finns med.

Målningarnas innehåll
Barnets namn
Barnets födelsefakta så som:
Födelsedatum och dag
Vikt
Längd
Vad klockan var 
Vilket väder det var.

För att tavlorna ska bli så personliga som möjligt målar jag gärna med personliga ting som:
Favoritleksaker, Favoritsånger och andra saker som är förknippade med barnet.

Barntavlorna kan se ut precis som ni vill. Som ett tåg, som ett barnrum, som ett sagoslott eller som någonting annat - Det är helt upp till er!

Ordinarie pris 600:-
Nu 510:-

Erbjudandet gäller fram till kl 24:00 den 31 maj

Maila din beställning till: [email protected] 

Vi hörs!



Några av de barntavlor jag tidigare gjort






Kommentarer
Postat av: Katarinaz

BRA KAP ;)

2010-05-01 @ 19:22:06
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se
Postat av: Micke Malm

Kan varmt rekomendera alla att beställa en barntavla. Jag har gjort det och den är grymt bra.

Kan säga att det blir fler beställningar i framtiden från mig.

2010-05-02 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0