SIA fynd

Igår på förmiddagen, innan pappa ringde och sa att farmor blivit mycket sämre, var jag och
storasyster på en shoppingrunda. Vi fyndade på SIA. Jag fick med mig mycket fint hem. 
Bland annat det här:

Två stycken dekorationspiror handgjorda i glas 40cm, då 195:-/st nu 97,50:-/st SIA
Dekorationsslinga frökapsel glitter, då249:- nu 125:- SIA


Dekorationsgirlang frostig med kottar, då 199:- nu 99:- SIA

Jag kommer alltid tänka på min farmor när jag ser de här grejerna.
Att det var på hennes sista dag jag köpte dem.
Min lilla farmor. Hon bor i himlen nu, tillsammans med farfar. 
Jag tror de är lyckliga över att få vara tillsammans igen. 

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

På något sätt var det nog meningen att du skulle köpa dessa saker De kommer i hela ditt liv påminna dig om allt det bästa med din farmor!



Allt gott till dig min vän!/Kram Ingmarie

2010-01-03 @ 18:26:53
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag älskar Sias produkter, speciellt deras julprylar!



Beklagar sorgen...

2010-01-04 @ 08:36:43
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0