Merry Christmas!!!

Om ni bara kunde ana vilken underbar jul jag har haft!
Lycka för mig är att umgås med människor man älskar och bara få ha det bra. Min jul var just det, Lycka!
Hoppas ni haft det lika härligt och underbart som vi!

Vänskap, Värme, Skratt, Lek, God mat, Gemenskap, Härliga människor, 
Glada barn, Julklappar i Mängder, Humor, Godis, Tomten Enok, Tomten Efraim,
Taxichaufför, Levande ljus, Dofter, Sång och Dans, Julgran, Gnistrande, Trallande,
Modeshow, Glädje, Julmust, Nubbe, Karaoke, Småtimmar, Julfrukost, Kärlek, Lycka 

JagÄlskarEr,HelaBunten!


Kommentarer
Postat av: Storasyster Lollo

Tänk vilken Jul vi haft! Wow! Det gör vi om nästa år :)

2009-12-26 @ 00:16:34
Postat av: Leila

God morgon fina :)

Vilka otroligt vackra bilder du lagt upp från din jul, jag myser riktigt när jag tittar på dem!

Och jag blir så otroligt glad när jag läser om din jul, du förtjänar så en otroligt fin o underbar jul!



Hehe det roliga är att det är rosa som är min favoritfärg men lila är en vacker färg det också :) Men jag är så otroligt glad och tacksam för precis varenda en av alla julklappar som jag fick! :D



Åhh jag blir så glad att du tycker om min blogg, jag tycker så mycket om din blogg också ska du veta vännen, jag kikar in på den flera gånger om dagen och varje inlägg och bild gör mig så glad :D

Det är en av mina absoluta favoriter och den kommer ligga på topp 5 under hela nästa år! Ser jag några tävlingar eller nomineringar så kommer jag absolut tipsa om din ska du veta! :)



Ska du göra något mysigt idag?

Stor kram Leila

2009-12-26 @ 11:53:11
URL: http://egoizma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0