TÄVLING!!!

Nu är det dags för en tävling igen!
Den här gången skulle jag vilja veta vad ni tycker om min blogg.

Är ni med har ni chansen att vinna ett tjusigt rosa pysselkitt!



Nu när jag varit borta från bloggen ett tag vill jag komma tillbaka precis så som ni vill ha mig :)

Vi gör så här:

För att vara med i tävlingen ska ni kommentera detta inlägg med vad ni tycker om min blogg.
Till exempel:
- Vad är bra
- Vad är mindre bra
- Vad skulle ni vilja ha mer av

Kommenterar ni inlägget får ni 1 lott till dragningen.
Kommenterar ni + länkar till min blogg från eran blogg får ni 5 lotter till dragningen.

Glöm inte att ange er mailadress när ni kommenterar.

Tävlingen pågår fram till den 5 maj kl 21:00

LyCkA TiLl!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker det är kul att läsa din blogg. Den är alltid så inspirerande med allt ditt pyssel :) Jag vet att det kan vara svårt att alltid hinna med, men det skulle det som jag tycker mest om med din blogg :)

Du är även bra på att uppdatera, vilket jag tycker om. :) Det jag tycker du borde göra med din blogg, är att ge en liten presentation av dig själv i menyfältet. Det är bra om man vill att nya besökare ska fastna vid ens blogg. Jag hoppas du blev nöjd med svaret. Jag länkar även till din tävling i min blogg :). Kram

2010-04-22 @ 21:05:14
URL: http://linnspyssel.blogg.se/
Postat av: Smycken

Jag gillar alla dina härliga pysseltips. De är verkligen inspirerande! Men en lite ljusare och vårigare design kanske skulle passa bra.

Länkat har jag på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Mvh Erika

2010-04-22 @ 22:34:36
URL: http://www.myowndesign.webshoponline.se
Postat av: Lillan

självklart ska jag vara med och tävla.. Det kommer en tävling på min blogg inom kort med..



Jag gillar din blogg och det vet du annars skulle jag inte komma åter och åter igen..

Finns mycket jag gillar med den.. Du beskriver allt från pyssel som nya chokladsorter på ett bra sätt att du till och med får mig att pröva sånt jag bara skulle rynkat på näsan åt om jag inte läst vad du tyckt om det..

Har du förresten testat marabou chili passion choklad?? ;)Den kanske inte är ny men den var ny för mig :)

Tillbaka till det jag skulle svara på..

Jag gillar allt ditt inspirerande pyssel allt från att göra eget pyssel att pyssla med syftar på knappnålarna med folie tex till olika modeller i kort. Barnen favorit glassarna :)

jag tycker inte du behöver ändra på något och mindre bra?? alla har väl dåliga dagar då bloggandet går trögt.. Fler pysseltips på hur man gör om något hemma enkelt..Förnya billigt och enkelt det skulle du med din fantasi fixa :) även om jag tycker din blogg är perfekt som den är och jag är en ständig besökare i väntan på nytt blogginlägg ;)

Nu ska jag sluta...

jag vill vara med och tävla och länkar tävlingen från min blogg ..

På snart återseende



Kram



2010-04-24 @ 05:00:30
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Lillan

glömde nog säga att jag länkat tävlingen :)

2010-04-25 @ 04:50:16
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: junhe

har precis hittat hit, men har redan upptäckt att denna blogg sprider kreativ glädje vad gäller pyssel & scrapping (förutom inredning & mat är det dessa favoriter jag ägnar mig åt på fritiden). din blogg sprider glädje och skänker inspiration!!!

jag har länkat dig i min blogg (i högerspalten)

håller mina tummar =))

ha en fortsatt bra tisdag/ mvh junhe

2010-04-27 @ 15:11:01
URL: http://mangelboden.blogspot.com
Postat av: HomeRiver

Jag tycker att det roligaste är att se pyssel som faktiskt är hemmagjorda, precis som du gör. Det är inspirerande. Länkar till en massa produktpresentationer gillar jag mindre, även om det kan vara fint. Och du har inte så mycket sådant heller. Du är välkommen att vara med i en ekoutlottning på min blogg också :)

2010-04-27 @ 17:28:20
URL: http://homeriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0