Jag målar

Vet ni? Jag målar. Ganska ofta faktist. Det är det bästa jag vet.
Här har jag gjort en tavla som en mamma och pappa beställde till sin son. Jag har gjort liknande tavlor till mina syskonbarn. Målningarna är speciella på så sätt att de är personliga. Jag målar in det mest personliga ting så som namn, födelsedatum och dag, klockslaget när man föddes, vikt, längd och peronliga önskemål.




Den här tavlan är gjord till en liten pojke som heter Casper. Hans mamma och pappa skrev en lapp till mig om vad de gärna ville ha med. Jag målade med allt.

Namn,datum,dag,klockslag,vikt och längd förståss
Tåg (eftersom Caspers mamma är lokförare)
Verktygslåda (eftersom Caspers pappa är snickare)
Bamse (Casper log för första gången åt bamsesången)
Tintin och Milo (Caspers mamma är tokig i Tintin och Casper heter Tintin i andranamn)
Supermanmärket (Caspers första klädesplagg var en Supermanbody)



Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Kreativa busunge;)

Duktig du är, hjälper dig gärna att fixa om bloggen

kika in på min blogg och läs hur du ska göra för att få designhjälp ;) du får en graaatis förstås:D



krami banani

2009-11-21 @ 02:32:13
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

ps. DU ÄR ALLTID FIN LILLIAN :D

Lust att rita av mig? eller en bild av mig?

Har en convas tavla som behöver lite färg på sig=)

2009-11-21 @ 02:37:30
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ja, alla borde köpa roliga paraplyer när det regnar ute, och klä sig i glada färger när det är grått!

fin målning :)

2009-11-21 @ 18:10:27
URL: http://thestatement.blogg.se/
Postat av: StoraSyster Linnea

Teddy och vi älskar att titta på tavlan han har fått från dig som du gjort =D

2009-11-21 @ 20:11:38
Postat av: tessan

gud va duktig du är ;D

2009-11-26 @ 12:17:16
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Wall

Är riktigt imponerad!! Du är verkligen hajj på det du gör! Jättefina tavlor!! Keep on, good work :) Kramkram /Sandra

2010-01-11 @ 23:38:23
Postat av: Erika

Jättefint gjort! :) skickat ansökan till svt än? :D

2010-02-18 @ 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0