En överraskad syster

Gissa vad? Jag överraskade min syster medans hon var på toa :)

Hon har, eller numera hade, en julgransfot i guld som hon inte riktigt tyckte om. Hon gillade formen på den men inte färgen (eftersom hennes jul går i silver och den var guldfärgad).
Så medans hon gick på toaletten tog jag en vild chansning och passade på att måla om den! Jag har alltid med mig min målarväska (en väska full med färger och penslar) utifall, och nu var det ett sådant utifall.

Som tur är blev hon jätteglad och nöjd. Jag med :) 

Nu är vi redo för att klä granen! För tänk vad snäll min syster och min svåger är som låter mig få vara med och klä deras gran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0