24 små paket

Ikväll har jag pysslat lite. Jag har gjort en adventskalender till min bästaste Karolina. Den ska jag överraska henne med imorgon. Hoppas hon är hemma när tomten Lillsnörpa knackar på dörren.


Här är en bild på min adventskalender. 24 små paket inslagna och numrerade i en kartong.


Hur jag gjort kalendern:
Först köpte jag 24 presenter.
Sen slog jag in presenterna i papper och numrerade dem efter vilken ordning jag ville ha dem i.
Efter det klädde jag in en skokartong i ett juligt tomtepapper.
Sen lade jag i paketen huller om buller i kartongen.
Klart!

God Jul lilla Karolina


Karolina och Jag på tågluff i Paris


Kommentarer
Postat av: Storasyster Lollo

Vad duktig du är lillasyster! Kram å Puss

2009-11-22 @ 11:06:56
Postat av: Storasyster Linnea

Vilken tur Carolina har som har en vän som du!

2009-11-22 @ 11:45:03
Postat av: Frida Stigevik

sv: Tack så mkt! :) hoppas jag med, för jag älskar att måla - alla möjliga motiv!

2009-11-22 @ 14:53:08
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: Elin

wow vilken mysig kompis du verkar vara! :)

2009-11-26 @ 17:02:20
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: tycke styg

<3 hoppas det var lika roligt för dig att göra dessa små fina paket som det var för mig att öppna :)

2010-01-11 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0